Tradigt...

Har varit jätteglad hela dagen och hade tänkt fortsätta med de men NEJ!
Det grusades när vi va ute och rökte för en stund sedan och när jag gick in stod elite i sängen och jag blev glad kramade henne och sa "nä men står du här!?" med lite trams i rösten.
Då fick jag ju höra att folk snackar och det låter dumt och att jag nog inte ska fortsätta göra de om jag ska se "normal" ut!
Nu mår jag skit och vägrar prata med mina älskade djur för att slippa skämmas....
Jävla fittskit!!! Jag som va på så jävla bra humör :(

Kommentarer
Postat av: MatteN

Strunta i vad dom andra säger. Antagligen gör dom likadant när dom träffar djur. Bara att dom vågar inte erkänna det. Du ska inte skämmas över det.

2012-03-12 @ 19:57:56
Postat av: Catta

skojar du med mig?

jag pratar med mina djur hela tiden och inte fan är jag onormal för det.

Den som sa till dig att sluta och att folk snackar dräm personen i huvudet och fråga på vad som är för fel på henne eller honom...

Och bry dig mindre om vad andra säger och gör som du själv vill. Inte fan är man onormal för att man pratar med sina djur.



Kram

2012-03-13 @ 18:20:02
URL: http://ztarlight.bloggplatsen.se
Postat av: Nathalie

Säger som Catta. snackar och "trams" me mina djur.. ;)Va dig själv och skit i skiten <3 Kram

2012-03-13 @ 20:40:02
URL: http://Mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0