Saknar min älskling!!!

Idag är det 10 dagar sedan Christoffer åkte till Norrland och jag saknar honom så de gör ont! Samtidigt känner jag att jag är påträngande på mina vänner och vill inte besvära dom i onödan... Jag är så trött och ledsen just nu och vill bara sova till 25 aug! Jag har så otroligt mycket som snurrar i huvudet hela tiden (tänk så går de inte bra där uppe så han inte kan ta sig ner igen, tänk så händer det något med honom och han kan inte meddela mig osv, osv) Jag vet att jag är tramsig som tänker så hela tiden men jag kan inte hjälpa de :( Jag ska ta mig till vårdcentralen på måndag morgon och se om jag kan få någon att prata med och eventuellt få justering på min medicin som inte hjälper.
Nu ska jag bara sätta mig i soffan (traaaaaaaaadigt) och sen gå nattarundan med hundarna innan jag ska lägga mig.
Hoppas att ni har en mysig kväll!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0