Så trött!

Jag är så trött på att gå hemma och inte göra ett skit med mitt liv, så nu har jag skickat in en ansökan till ett jobb som jag vet att jag med stor sannolikhet kommer få. Det är i Ronneby men det gör inte så mycket bara jag får något att göra.
Lilli och Elite är som vanligt och mår toppen, Lilli borde börja löpa när som helst och förhoppningsvis drar hon väl igång Elite med.
Va en timme från att bli ägare av en 17 månaders Fralla idag :D Kanske ändå är rätt bra att sova länge ibland haha.
Just nu sitter jag och tittar på disney channel och sen blir de nog att ta tag i köket som för tillfället ser ut som fan.
Sen blir det väl att städa resten av lägenheten och byta gardiner för att få bort julen helt ur hemmet :) Det är ju ändå 13dag afton idag :) Ska bli skönt att få lite ljus i lägenheten igen efter allt rött :P
Kan inte fatta att om en vecka har jag och Christoffer varit förlovade i två månader :D är så lycklig med honom även om jag ibland skulle kunna strypa honom haha men de hör nog till :p
Läste igår ett inlägg på en blogg om rökning som berörde mig jävligt mycket och jag tog väldigt illa upp.
Jag anser inte att man är en dålig människa bara för att man röker. Visst det va väl inte så smart att lägga upp det i min logg på fejan men jag blev skit ledsen och förolämpad av inlägget. Det kändes så riktat till mig eftersom allt som skrevs hände när personen i fråga va här och besökte oss för drygt en månad sedan.
Jag går ut på balkongen och röker JA men det gör jag i ren respekt för de som inte röker OCH för mina djur, att jag röker när jag är ute, visst det gör jag MEN är där ikke rökare i närheten eller speciellt barn så gör jag verkligen allt i min makt för att inte röken ska träffa någon av dom. Är jag i stora folkmassor går jag till sidan och ställer mig så att så få som möjligt drabbas av MITT val att röka. För det är just det, MITT val, därför gör jag vad jag kan för att inte andra ska behöva drabbas av det. Att mina kläder och andedräkt luktar rök när jag varit ute på balkongen kan jag tyvärr inte göra så mycket åt eftersom jag vägrar ställa mig på balkongen naken och ha en tandborste i fönsterkarmen är ingen direkt hit då Mercedes säkerligen hade tyckt den funkade super som rövborste ;)
Nu ska jag värma upp mitt kaffe och ta en cigg !
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0