Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.

oj oj oj då skulle jag först och främst köpa mig en ny dator då denna faller i bitar (bokstavligen!!) och sen skulle jag boka en resa till sol och värme till mig och Christoffer och fixa "barnvakt" till djuren :D hade de sen varit pengar över så hade dom blivit spenderade på att skämma bort Christoffer och mig på resan :D det förtjänar och behöver vi :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att spela bingolotto som jag blir lika arg över varje söndag då jag aldrig vinner!! Men men man kan väl inte ha tur både i kärlek och i spel :)
Nu ska jag strax koka en kanna te och vänta på att goa Catta ska ringa och snacka skit en stund :)
ha en underbar söndagskväll allihopa :D
Kramar

Kommentarer
Postat av: MatteN

Fortsätt spela. Tillslut så vinner du=)

2012-02-14 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0