Dag 3, Min favoritårstid och varför

Jag älskar sommaren för att man slipper gå runt i tjocka kläder som tar en hel evighet att få på sig och sen ändå gå och frysa!! Och hundarna kan bada tillsammans med mig och älsklingen :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8 Februari 2012
I natt har jag inte sovit bra alls, gick och la mig 23 igår och klockan 2 i morse fick jag spel på att ligga och vrida och vända mig så jag gick upp och tog en sömnpilla och satte mig framför tvn en stund (har haft pillerna i drygt 6 månader och har kanske tagit en i veckan så det är inte därför jag inte sover)  Efter en stund framför tv däckade jag sittandes rakt upp och ner i soffan haha C kom in och väkte mig vid 10 i 3 sen blev de ett bloss och sen gick jag och la mig för att sova gott.......Trodde iaf jag :O  Halv 6 vaknade jag av kramper i magen (förstoppning på grund av brist på kaffe tro de eller ej!! ) somnade om mellan halv 7 och 7 nångång. Sen ringde Nettan vid halv tio och så pratade vi en bra stund och efter de bestämde jag att det va inte lönt att försöka mer :P De va helt enkelt inte meningen att jag skulle sova hahaha
Meningen va ju att jag skulle diska och städa idag men jag kände ändå att jag ville vila en stund innan de så jag gick och la mig och då ringde Nettan och berättade att hon va på väg ut i bilen för att köra ner Lilli till oss :D
Som jag har saknat mitt älskade hjärta !!!
Det blev en snabb diskning och jag hann med en hel del innan de va dags att byta om innan Nettan med Theo och Thilda och Lilli va framme.
Så glad Lilli blev när hon såg mig, vifta på svansen så att hon knappt kunde springa haha. Nu får vi hålla tummarna om att de blivit många valpar av parningen :)
Hon har ändå varit där sen i tosdags så en vecka, så nått borde där ha blivit iaf!!!
Nu sitter jag och tittar på Timon och Pumba och ska strax gå och lägga mig hade jag tänkt, förhoppningsvis får man sova ett par timmar extra i natt haha Kanske ska ta en pilla redan nu för att bli någerlunda garanterad iaf lite sömn??  Aja jag får se hur de blir....
Hoppas att ni haft en bra dag iaf.
Hade varit kul med lite kommentarer så man vet att iaf någon läser bloggen :P
Sov nu gott mina goa vänner
Massor av kramar <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag läser såklart !

Håller tummarna för Lilli

2012-02-09 @ 00:01:52
URL: http://Mammanathalie.dinstudio.se
Postat av: Louise

Hihi jo de vet jag :D men där e nog ingen annan som läser känns de som :P

2012-02-09 @ 19:03:33
URL: http://lolloliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0