Dag 1

Inte den nyaste men den jag hittade som va nyast iaf :p
10 Fakta om mig
Namn: Louise Emma Marie Andersson
Ålder: 27 år och 2 månader
civilstånd: Förlovad sedan 14 november 2011
Bor: Blekinge län sedan 2 september 2010 och Svängsta sen 1 september 2011
Antal djur: 3 katter och 2 hundar (Tage, Mercedes, Sture, Lilli och Elite)
Intresse/hobby: baka, mysa med djuren och min älskling.
Gör om dagarna: Just nu inte mycket, väntar på svar angående jobb. Mycket med djuren annars.
Framtidsplaner: Att flytta ner mot skåneland igen och bilda familj med min underbara älskling. Ha uppföning av hundar på en gård någonstans i vackra skåne.
Fobier: Spindlar!!!
Vad händer här näst: Väntar på att få en GBP och operation i båda mina händer för carpaltunnelsyndrom och hoppas att det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0