Sandra Lindström!!!

Jag förstår inte hur en människa kan vara så låg och trampa på folk som försöker ställa upp för en som den människan kan göra!
Hon har varit skyldig mig 1000 kronor i över 4 år och idag när jag bad henne om dom blev hon aggresiv och började kräva bevis på att hon va skyldig mig dessa pengarna, när jag förklarade för henne att jag inte var skyldig henne ett skit va jag både hora och fitta och det va bara en tidsfråga innan Christoffer skulle tröttna på mig och lämna mig!!
Jag skiter i pengarna nu och hon kan dra åt helvete och hoppas på att jag en dag kan skratta åt hennes straff som kommer för ödet lämnar ingen som gjort folk illa så som hon gjort!!

Kommentarer
Postat av: Rosa

Det man gör mot andra kommer oftast tillbaka till en själv, konstigt men sant så stämmer det...kramizz



Vilken jäkla människa, skulle ha skottpengar på sådana...

2011-09-25 @ 19:33:13
URL: http://rosagarthe.wordpress.com/
Postat av: Louise Andersson

Ja verkligen.... Men men nu finns hon inte kvar i mitt liv mer :) Kram

2011-10-20 @ 19:23:32
URL: http://lolloliis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skicka henne till kronofogden.

Fyy faan vilken vidrig människa att utnyttja folks välmening & ödmjukhet.



Hoppas hon läser detta, den ynkliga lilla råttan som skulle kalla sig för vän...

SKÄMS PÅ DIG YNKRYGG!! Stjäla pengar från en vän...

Lågt, mycket lågt gjort!!



Stå på dig Louise!

Love U du fina människa. <3

2012-02-10 @ 00:09:35
Postat av: Anki

Hmmm, mitt namn kom inte med i kommentaren ovanför nyss...



Men det var jag som skrev det inlägget Louise...



Många varma kramar från Anki

2012-02-10 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0