Tjosan hejsan hoppsan

Det blir inte några valpar denna rundan för Lilli, tydligen va hon väldigt skendräktig bara :( jaja Bättre lycka nästa gång eller vad säger ni :p
Det blir inte heller att jag utbildar mig till trädgårdsmästare just nu iaf, blir att jag läser klart usk utbildningen istället :) Det ska blir skönt att få de klart och nu när jag har hjälp med min ångest ska jag nock fan klara de :D
Just nu är jag ganska uttråkad och funderar på att hitta på nått men kan inte komma på nått att göra :p
längtar till den 23dje då jag ska vara hos både soc och skolan och få reda på när jag ska börja :D
Ha en superdag Kramisar!!!

Kommentarer
Postat av: Natta

Kul att du börjat skriva nu... Som ja längtat ;)

2011-08-15 @ 23:25:43
URL: http://mammanathalie.dinstudio.se
Postat av: Rosa

Hej



Kul att du har skrivet lite i din blogg. Jasså Lilli var skendräktig, synd att du inte visste det så tidigt som möjligt, för då måste man dra ner på maten och öka motionen. Men det blir kanske en annan gång, inte alla tikar som kan bli dräktiga, vet hur det kan vara, bättre lycka nästa gång!



Ha det så gott...



Kram



Rosa

2011-08-25 @ 00:31:06
URL: http://rosagarthe.wordpress.com/
Postat av: Louise Andersson

Japp jag ska försöka komma igång och skriva lite oftare men de händer inte så mycket i vår vardag :p

2011-09-10 @ 01:22:14
URL: http://lolloliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0