6 månader :D

Igår firade jag och älsklingen 6 helt underbara månader och firade med öl för min del och bacardi för gubbens del, Milo va på besök här hela dagen och vi hade de jätte trevligt har saknat våra påhitt tillsamman, vi satt och pratade om grejer vi hittade på när Gustav bodde här :P
Idag vaknade vi vid halv tio och Christoffer mådde riktigt kasst när han vaknade, genomförkyld :(
Vi har varit i rastgården två gånger och nu senaste gången mös vi med kaffe och choklad i solnedgången medans hundarna lekte :)
Sen gick vi ner i arabens pizzeria och handlade pizza till mig och kebabtallrik utan grönsaker till Stoffer sen va Stoffer nere i araben igen och la en fin pizza på väg hem igen :( stackar hjärtat han mår verkligen inte bra idag :(
I morgon blir de att lägga in den rena tvätten och sortera den smuttsiga och boka ny tvättid med tanke på att vi missade den vi hade igår kväll :P
Nu ska jag fortsätta titta på national geographic om år 2012 :P får väl se om vi över lever 21 december 2012 :O

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter mysigt! :)

Jag tror något kommer hända runt den tiden, men jag tror nog inte hela världen exploderar och försvinner! :P

2010-04-12 @ 12:49:40
URL: http://blackztar.blogg.se/
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi den 5 tilbake? :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor pris på om du vil det:)

2010-04-13 @ 10:17:46
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0