18 års kalas hos brossan

Vaknade lagom sent idag och gick iväg och handlade cigg.
sen bar det iväg för att möta pappa, Agneta och farmor på stortorget utanför Café mäster Hans.
Sen tog vi tåget till Arlöv och tog en bra promenad bort till lokalen som Eva-Carin (pontus och Paulinas mamma) hade hyrt.
Hade ju bestämt med Micke och Danne att jag skulle lämna mina hemnycklar hos micke och att Danne sen skulle hämta dom hos honom så han kunde gå ut med lilli men en massa missförstånd senare slutade de med att jag fick åka hem till lilli själv :/ lagom bull men men shit happens ( varje gång jag ska göra nått :S ).
Nu sitter jag och är på världens sämsta humör och ska strax ut med lilli .
Träffade en kille igår som är jätte trevlig och go:)
åt middag och tog ett par öl tillsammans och hade de jätte trevligt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0